választó

Bolyaisok nálunk: Negyedik nap

Délelőtt: Indulás

Az utolsó nap reggelén mindenki szomorú volt, nem igazán akart senki sem hazamenni.
Azért búcsúztunk el új barátainktól még az előző este, hogy ne kelljen a reggeli nagy forgalomban a szállásról elbuszozni oda és vissza az iskolához.
Így se tudtunk időben elindulni, mert az egyik szobakulcsot sehol sem találtuk. Minden csomagot ki kellett pakolni, mire a nagy felfordulásban végre előkerült egy rejtélyes helyről. Végre elindulhattunk, pedig szívesen maradtunk volna még.

Délután: Ópusztaszer

A buszon Ópusztaszer felé mindenki aludt, és magában biztosan az elmúlt szép három nap emlékeire gondolt.
Az utolsó állomásunk Ópusztaszer volt, ahol a Történelmi Emlékparkba látogattunk el. Ott megnéztük a Feszty körképet, körbejártuk a szoborparkot és megkerestük Mátyás szobrát is.

Este: Tóthfalu

Úgy tűnik, hogy a mai napon mindig elveszik valami. A határon egy útlevelet kellett megkeresnünk, és csak ez után a kis kaland után indulhattunk haza a kollégium felé. Megbeszéltük, hogy többször is vissza szeretnénk jönni Magyarországra, hisz minden nagyon tetszett és ezek örök emlékek maradnak. Köszönjük a lehetőséget!